TABUNG BELI BMW

#2 CERITA LAWAK - HARI MALANG

Ada seorang lelaki kesedihan di dalam sebuah bar, memandang minumannya. Dia berkeadaan begitu selama sejam setengah.

Tiba-tiba, datang seorang lelaki bermasalah duduk di sebelahnya, ambil minuman lelaki sedih tersebut dan meminumnya sampai habis. Lelaki sedih mula menangis. Lalu lelaki bermasalah pun berkata,"Sabarlah kawan, aku cuma bergurau je. Meh aku belanja kau air yang baru. Aku tak boleh la tengok orang lelaki menangis ni".

Lelaki sedih itu berkata,"Hari ni memang hari yang malang bagi aku. Aku bangun lewat dan lambat masuk pejabat. Bos aku marah dan terus pecat aku. Keluar dari pejabat nak ambil kereta, aku tengok kereta aku dah tiada, kena curi. Jadi aku ambil teksi balik ke rumah. Tapi aku tertinggal dompet aku dalam teksi. Duit, kad kredit semua lesap".


"Sampai rumah, aku dapati isteri aku curang dengan seorang pekebun. Aku keluar rumah, datang bar ni. Dan bila aku fikir nak tamatkan riwayat hidup aku, kau datang dan terus minum RACUN aku".

Lelaki bermasalah,"@@~~~"......

17 comment(s):

! Nurida Ardy said...

meme malang ~...huhuhu

eszol said...

i loled

ain revival said...

haha~
kwannye mmg malang...=)

Biela Sapine said...

Kawan nya kene tempias malang nya tu. Haha

HaiDa HiDa said...

hehee..
saper sebenarnya yg malang ni..
naseb la..

cacing said...

baru betul2 kongsi hari malang tu... untung dapt kawan macam tu.. hahaha

Cik Cammy Lia said...

hahahaha lucu..cian sungguh

MamaEma said...

malang tidak berbau...

~♥ Mawar ♥~ said...

hahahaha.. tak ke kelu kawan yg minum tu..

iN Laa...~ said...

malang2~

misza said...

malang yang bertimpa². apa la kawan tu.

Zaty Anuar said...

haha. gilo :D
sudah jatuh ditimpa tangga :D
hahha

amier azrul alias said...

adeih..
lelaki bermsalah tu plak kne badi malang.
haha

molmolla said...

ok fine memang sengal! hahahhaa~

Umar Faruq said...

hahaha... mampos mamat bermasalah tuh..

sabree hussin said...

lepas ni masalah laki bermasalah tu akan jadi makin besar

arep_lockermonth said...

haha :P memang problemoooo~

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...