TABUNG BELI BMW

SELAMAT HARI KENG-KAWAN

walaupun aku rasa aku dah terlambat sehari, tapi tak kisah la sebab tiap2 hari pon HARI KENG-KAWAN... untuk dapat kawan macam korang sebab korang sume BEST!!!!

*kredit untuk NAWKAZLUFIAS...'Z, pinjam gambo ni..hihihi'

Meh citer cikit pasal HARI KENG-KAWAN or 'FRIENDSHIP DAY' dalam bahasa orang puteh. Perayaan ini disambot pada setiap hari ahad pertama dalam bulan Ogos. Jadi, sebab semalam (1.8.2010) hari Ahad pertama dalam bulan Ogos, tup tup jadi la HARI KENG-KAWAN tahun 2010.

Takde banyak maklumat sejarah pasal hari ni. ada orang cakap hari keng-kawan ni disebar melalui Internet n Malaysia tidak terkecuali. Kalo kat India lak, dorang akan bertukar-tukar hadiah dengan keng-kawan dorang macam bagi bunga, kad, n wrist bands. 

Kalo aku lak, jemput keng-kawan datang bilik makan biskot kering + minum air teh. jimat la sikit duit nak beli hadiah. hahaha

lama tak update. aku cuba update sekerap mungkin. 

and kepada korang semua, hargailah kawan anda sama ada yang anda sayang, suka or benci sekalipun sebab setiap sorang dari kawan2 korang istimewa dari kawan2 yang lain.

21 comment(s):

Miss Izah Mohamed said...

happy friendship day!

Ery Farieha said...

hepy hepy :)

diraja22 said...

bestnya ramai kawan2..

atOn said...

happy friendship day for everyday my fren.. (^_--)v

iemaZAIMAH said...

hey pakcik!eh!hye sayang! ;)

weyh,kau asal lme gilerhhhhhhhhhhhhhhhh x update??rindu wo0o0o :P

happy boyfriend day!eh!HAPPY FRIENDSHIP DAY,pakcik! :D

hans said...

hari2 hari kengkawan

P/S : Drama Minggu Ini : Awak NAK Guna PC Ker Wahai Si Kacak?

Syafiq Kadiran said...

Miss Izah Mohamed:

selamat hari keng-kawan jugak!!!

Syafiq Kadiran said...

Ery Farieha:

hehehehehe~~

Syafiq Kadiran said...

diraja22:

best ada ramai kawan.. kalo time befday, boley dapat banyak gift...hahahaha

Syafiq Kadiran said...

atOn:

selamat hari keng-kawan untuk kawan2 aku jugak!!!

Syafiq Kadiran said...

iemaZAIMAH:

terkejot ko pgl aku pakcik tadi..muda lagi kot...hahaha

lama xupdate pasal mood tarak sampai la cik adik...

hepi fwenship day, MOKCIK!!!!

Syafiq Kadiran said...

hans:

semalam hari keng-kawan....besok pon hari keng-kawan...biler ko nak blanje aku makan???hahaha

pawaka19 said...

tak tau pon ada hari keng kawan ni..thanks for sharing

"Mak Aii! Sembang Lucah di iPhone 4 pun Boleh?"

puterapescado said...

bagi mus, setiap hari adalahhari kengkawan... :)

BTW, heppy friendship dag juga:)

mahira oya said...

hari kengkawan kurg dpt sambutan..

Salmia said...

adeh.. cmna leh lupa ari best ni? huhuhu.. hepi belated hari keng-kawan!

Syafiq Kadiran said...

pawaka 19:

aku pon xtw sgt...member y bagitaw...hihihi

Syafiq Kadiran said...

puterapescado:

selamat hari ken-kawan....
hari2 ialan hari keng-kawan...

Syafiq Kadiran said...

mahira oya:

kalo jadi hari holiday+ ada dalam kalender kompom dapat sambutan...

Syafiq Kadiran said...

Salmia:

bz sgt kot...sebab tu lupe...
selamat hari keng-kawan...

taufiq helios said...

cumel....katuh tuh :D

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...