TABUNG BELI BMW

Belakon!!!

Malam Gagasan Budaya kali ni aku diminta mewakili grup aku tok belakon...BIA BETOL!!!.....aku pon mcm xcye j sebab aku bajet nk wt keje teknikal k, angkat brg k....skali aku kene belakon...pas aku dpt tawaran 2 j, aku pon cm bese la, tbe2 rase cuak giler, jiwa kaco, senyap memnjg....tp dorg bg semangat kt aku....lega la ckt....(padahal cuak lagi 2)....

Balik bilik, mcm2 aku pk...da la skrip xd lagi...so, aku pon imagin la sendri....mlm 2 nant(khamis), aku belakon ngn yuyun...d ni dak senior grup aku...cm aku belakon ngn angelina jolie la kirenyer....hahaha....mmg byk giler aku pk...sampai tertido....

Mlm latihan(rabu), aku dtg lmbt ckt sbab ptg 2 aku kua g kuantan....aku da mmg cuak giler beb...mkn pon menggigil sebab takot dak2 ni marah....sampai j, aku wt...aku wt...siot a...lupe name d...latihan vokal kot....akhirnya, aku dapat pon skrip aku...citer yg aku ngn yuyun bawak ni citer time fiesta teater senandika hari 2.....tp amik last scene j...xble lame2....kalo x, aku xble tido....

Latihan mlm 2 ok...aku pon da lame x belakon...tp tx kt grup member sebab dorg byk bantu...aku pon tibe2 rase cm semangat lak nk wt...tp perasaan cuak ngn takot 2 ade lg...gilo la...
Balik umah, aku hapal skrip...aku rase da hapal da kot....

Hari ni da Khamis....mlm ni la aku kene wat...xp a...kejap j pon...bkn lame sgt...tp aku mmg risow giler...takot sore kantoi lak, ter'sendawa' k...segan beb....aku nk study ckt...ptg ni ade quiz lak...ADOI...

MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace

3 comment(s):

Sengal Ubi said...

don't worry la chuck... blh pnye...

mocQachinno said...

chaiyok2 chuck!!

Anonymous said...

ko jd brad pitt lerw

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...