TABUNG BELI BMW

Takde idea nk tarok tajok pe

Malam Gagasan Budaya da lepas...aku pon da selamat belakon...tp aku x puas hati la...aku rase cm nk wt balik j....2 la....orang soh belakon ko xnk....biler ko da belakon ko x puas hati lak....padan muker....hahaha...

Malam 2, aku ngn yuyun belakon gune sore ktrg tanpa mic....sebab aku riso, kalo aku jerit, meletop speaker astaka....yuyun starting lu....pastu aku masok...tgh aku feel, tbe2 aku nmpak ade dak blakg angkat tgn tande x dgr.....SIOT LA WEI!!!x dgr dok la dpn...so, terpakse la menjerit sampai nak hlg sore...

Sebelom 2 kak yana ade cakap, kalo nk marah, ko point kt sorg...time belakon 2, aku x pk lg nk point kt sape...tbe2, aku tgk dak senandika ade kat baris depan skali...aku pndg hapiz...xkn aku nk sound d kot....pastu sebelah hapiz kak yana plak...OK...settle....aku sound kak yana tros...SORI KAK YANA.....

Booth ktrg malam 2 dapat sambutan...rami dak nk masok...walopon ade sesetgh yang byk cengkadak, aku tahan j...kang kalo aku **** awal2, x masok plak kang...xp...janji senandika ade dak bru yg bole sambong grup ni pas senior2 da xd...aku pon dak bru....xd la hebat pon....

Da...aku malas pk lagi...skang ni aku nak set mind aku nk enjoy...sebab grup ktrg ade wt roadtrip g KL ngn PENANG....korg bole merase ke sume 2???mcm2 aku dpt pas aku masok grup ni...memang WA TABIK GILER LA....aku nk pack barang....ADIOS....


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace

cm yan and da gang cakap...."ONCE SENANDIKA, ALWAYS SENANDIKA"....

0 comment(s):

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...