TABUNG BELI BMW

U.....M.....p...........

Akhirnya aku pulang ke UMP lagi...universiti yang aku sayangi....hahaha....sambil aku menaip post ni, aku mendengar album terbaru All Time Low-Nothing Personal...memang berbaloi tok didonlod..

Aku sampai UMP hari ahad lepas....bapak aku hntar...aku bkn anak bapak ek...kalo x adik aku ngn aku drive....mgkin d xcye ngn ktrg lagi kot...ktrg bawak kete bukan bahye pon...140 j....hahaha....sampai d UMP, aku tros menuju ke kafe tok berjumpe member2 yg aku syg....syidek,yuyun ngn bani....dorg mkn2 kt citu...tapi aku xd selera nak makan...mgkin sebab kt umah aku da bantai bihun sup mak aku 2 pnggn kot...ktrg pon start la sembg2 mcm da lame x jumpe...padahal bru 2 hari x jumpe....pastu, ayah aku pon ajak gerak...

Sampai j umah bru aku (T-04), aku tgk zul (rumate aku),bani (tumpang umah aku) ngn jay(tumpang gak) da ade...cian bani ngn jay kene tumpang sebab umah bru dorg x siap lagi...xpela...lagi ramai lagi bes...dalam umah 2 aku dok blik last skali...dekat ngn toilet...selepas memunggah barang, bru aku pasan, blik aku kecik giler....tp xp...janji katil gua nak tido luas...boleh berguling-guling cam tenggiling...

Xbyk perubahan kat UMP....cume yang kesiannyer kt dak 1st year...dorg terpakse berjalan jaoh tok g kuliah...jao giler beb...nsb bek aku xkene dulu..kalo x, mmg aku hangin giler a...

1st day kuliah, aku x g...sebab aku ngn housemate aku g bandar...shoping beb...bukan shoping rayer, tapi shoping barang umah....mcm2 aku bli...sampai duet aku yg bru kluar nak hbs....gilo la...balik dari shoping, ktrg siap2 nk g kls kol 5....hbs j kls 2, ktrg g bndar lg tok shoping kali ke-2...bli barang umh lagi....adoi....penat giler beb...malam 2 plak, aku kua lagi...gilo la...mampos aku.....

Pastu, aku gerak g kafe sebab ade perjumpaan dak senandika...perjumpaan saje2...sampai j kafe aku rase cm ape ntah...peno giler ngn dak U...siot giler...dulu tempat 2 sunyi giler...tbe2 rase da meriah...mlm 2, bad da ade...bru sampai U.....ktrg pon start la sembg2...mlm 2, aku igt sume dak paki baju senandika...skali 3 org j paki...aku, bani ngn yuyun...igt nk sedondon 1 gang...lame gak wei ktrg sembg...sampai dlm kol 9suku, ktrg blah sampai guard soh blik...kambing tol...bia la dak2 ni nk lepak...bkn ktrg wt mende x bek pon...tp, mlm 2, aku dpt citer yg cm xbes....p2t la aku rse pelik...walopon aku bru kenal, tp aku bole rase feel 2...member lame lagi la kan...kompom la sedey giley...tp dorg pon da mcm xble nk wt pe2...tp aku tw, dorg mmg caring ngn sayang giler ngn member dorg...mmg aku x sangke tol...happy to moody...

Pas hbs diterjah guard, ktrg sume blik la...fine...hampeh tol....hari 2, mcm2 mende aku wt...sampai aku rase penat giler....masok j blik, aku tros tido...mmg da x larat nak bukak mate.....pedih giler siot....k a...aku da mls nk tulis...BYE


ASSALAMUALAIKUM


tbe2 aku rase nak blanje dak makan....ermmmm

0 comment(s):

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...