TABUNG BELI BMW

¬¬Hari Boleh Tahan Bosan Nyer¬¬

Hari ni, ktrg dak teater ade wat full rehersal tok pementasan ktrg....aku ditugaskn menjadi dak teknikal bersama eqa, bad, bani, zaid(member baru) ngn dj....hari ni, pelakon memang da mantap...dari segi lakonan, mood ngn ntah ape2 lagi ntah....tp ade ckt j mende yg boleh ditacap...ktrg lak dak teknikal da rs cm hampeh...background music lari dari timing....bad da menggeletar time play lagu.....aku mampu gelak j....huhuhuhu....so, besok, aku ngn bani terpakse bgn awal tok g mantapkn lagi sound effect ktrg.....nk mng ni beb....

Pas j hbs latihan, ktrg g kua makan kt Mahkota....aku cm bese order nasi putih, paprik daging, sup kosong ngn telo dadar.....menu bese aku kalo g kedai makan sampai member aku da bole hafal da menu aku....air plak aku order jus oren...ubah selera....aysik limau ais j...sempat gak tgk sepanyol lawan south afrika....tp, xtw sape mng pasal ktrg gerak awal....

Sampai j blik, dengan harapan nk tido...tp x jadi pasal aku sibok men game....plus, hrni ni blik aku ade + member sorg lagi, Amir...so kat blik kecik ni skang da ade 6 org bujang....xp la...janji wa bole tido....

Aku pon mcm da xd idea nk tulis pe lagi....mate pon da pedih da ni...da xbole tahan nk tido....ni bukan men2...kali ni btol2 nyer tido...hahahaha....sebab aku slalu tido kol 8 pg...k a...sampai cni j coretan aku....nk tido...bye...

ASSALAMUALAIKUM...

ermmm....ne yuyun aa???aku x nmpk pon hrni....wakakakakaka.....

2 comment(s):

Scarlett Syidek said...

haha..yuyun g belatih ngn produksi die la..
die g tdo kat umah produksi die..
sume da bekumpul kat ctu..
ala2 umah AF la..
hehe..
rindu yuyun yea..
hahahahahhahahahaha...

fahmi said...

menu standard eh... hehehe x jauh dgn menu gua... lbey kurang je.. heheh slmt ber blog! spain mng 2-0, villa dgn llorente score... gile ah, rekod dunia, 15 game kompetitif tanpa kalah.

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...