TABUNG BELI BMW

Operasi Makan Malam

Kira-kira pukol 7.04pm, theatremate aku, BAD tipon ajak mkn kt kafe pas habis teater...aku da la tgh tido time 2...memang mamai habis ar jawab....pas da habis colling, aku sambong tido jap sampai kol 8.... pas da siap mandi sume aku pon g la astaka, tempat bese kelab aku wat latihan teater...
sampai j sane, aku ngn member mmg bengang giler sebab barang prop dikaco oleh dak2 kecil yang mempunyai parent x bertanggongjawab....Bet memang dak naik angin...kak yan tgk tros nangis...kak yana pulak cm sempot...kesian aku tgk dorg...da la dinding astaka dorg spray merah.....WATTHECHUCK!!!!!

Tok elak diri dari tros marah2 aku tuke kan gitar member aku....pastu agak da lame aku tune, Daoz ajak men kad....lame gak a ktrg men kad....pastu kitrg disuro plak meng'cover' balik dinding yang da kene spray 2....aku, bani, daoz, bad ngn eqa ngn gigihnyer meng'cover' dinding 2 gune bros lukisan sambil mencarot-carot sepatah 2 kata....hasilnya....ktrg berjayer gak cover dinding 2...tapi xd a prfect sgt...bole la kot....

Hbs latihan yang x mcm latihan, kitrg pon bergerak g kafe tok mulakan operasi makan malam....menu mlm ni PASTA ngn CARBONARA MUSHROOM....perghhhh....1st aku tgk mende 2....da la aku ni kurang ckt ngn produk tenusu....xp le...bedal j....time yuyun,syidek,rani ngn daoz gigih wat makan malam, aku, eqa, bad, lan ngn bani men gitar sambil menyanyi...lagu pebret dorang yuna-dan sebenarnya ngn taylor swift-love story....aku petik gitar j....kira2 1/2 jam kemudian, baru la ktrg start mkan...memang xtahan wa cakap lu...aku ngn gighnya cuba nk hbskan pasta 2, tapi x berjaya dan soh bani mkan tok aku....

Siap j makan, aku ngn bani kene pakse basoh pinggan oleh yuyun ngn syidek....hahahaha....basoh la kan...nk wat cmne...dorg tuan rumah....hihihi....pepon, mlm 2 memg 1st exp aku mkn carbonara mushroom...so, pasni, aku harapppp dorang jgn la wat lagi...x sanggop pakcik.....

Sampai cni je kot aku nk taip malam ni....da sampai mase tok aku men DOTA ngn Bani....
ASSALAMUAIKUM....

yuyun....rambot baru ko MySpace...hihihi

0 comment(s):

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...