TABUNG BELI BMW

APABILA KAK LIMAH TURUN MENGUNDI

Minggu ini, di kebanyakan universiti, pilihan raya untuk memilih pemimpin baru di kalangan pelajar giat dijalankan. Tempat aku pon sama. Calon2 datang buat manifesto yang aku tak dengar langsong. Tampar poster sana sini untuk meraih undi. Memang meriah!!!

Dimana ada pintu, di situ ada POSTER!!!

Ruang jalan kaki pon jadi mangsa!!

time aku tengok2 gambar, aku perasan sesuatu yang pelik. Macam ada yang tak kena ngn gambar kt atas. Bila aku zoom......

SEKALI KAK LIMAH NGN USOP PON JADI CALON!!!HUAHAHAHA

dalam diam2, KAK LIMAH ngn USOP jadi calon pilihanraya. Felo kolej kediaman aku pon xpercaya bila nampak poster ni. Tak perasan lak aku biler dorang wat manifesto.ermmm~~

SEMOGA BERJAYA KAK LIMAH & USOP!!!!


p/s: sape la tampal poster tu kan???xkn la aku kot...huaahahaha
p/s1: besok ade test. wish me luck!!!

38 comment(s):

kakngah said...

kahkahkah!!!
sabar jek la..
kang k.limah tuntut royalti..

kak long said...

yang tah tahan tangan usop tu..tetap begoyang2...hahahah!!

acap said...

kahkahkah. konpem usop menang kalo mcm ni

syafiqah khadiron said...

chehh, tadi dekat kelas tetibe cikgu BI buat tangan macam ucop masa tgh mengajar, sah masuk air. HAHAHAHA. mesti baru tgk hantu kak limah tu. kihkihkih

Addam Juhari said...

aku x pasan pon, kat bhg mana poster tu?? sabo je la..

-ump studnt too-

'yAnA' Cute said...

terbaik la kak limah n ucop jd calon...hahahah
kita bakor dia!!! kita bakor dia!!

Ayiep Lavera said...

usop nak dpt sokongan tuk jd penari kebudayaan balik...hahaa...

syairahmohdanuar said...

haha!lawak gila ada pulak kak limah tercalon :p

Pacek ABU sifir said...

amboihhhhhhhhhhhh....femes tol k.limah dgn us0p

Applepinkcomeyy said...

cer cite.. cer cite.. ape yang berlaku sebenarnye ni ? haha..

Azizah a.k.a N.a.z said...

hahahhahahahha..
ketawa smpi guling2..
sapa undi kak limah sila angkat tangan cam ucop..ahaks3..
anyway, good luck 4 ur test..

Misz Nuriz said...

kah3..lawak2!!!
Mesti menang tanpa b'tanding nie..kah3

Mama Kembar 3 said...

hahahaha!
Afundi usop... tergoda dgr dia nyanyi soley soley hahahaha!

iManAzRaf said...

hahaha.. ade ke org nak undi.. ??

iManAzRaf said...

macam kenal logo U tuh..
hehehe.. diz time bape ramai yg bertanding??

khairul hisyam said...

sokong usop, fikiran telus, kita bako je, bako! hahaha

azie.iya said...

hehe . usop nak jugak org undi dye . bako !!! kak linah tu pun tumpang skaki

nursyamime said...

nak sokong usop...
haha..
kite bakor...kite bakor!!!

Azmie said...

kak limah jadi president..
usop jd vice president..
hohohooiiii.... =)

DaK CoMoT said...

ahahahaa....pemes dah mereka berduaa..kehkehkeh

Redha said...

pilih la calon yg ada SPM...ngeee

terima kasih kerana singgah di blog sy..

Iyiana said...

Salam Ziarah, selamat berkenalan. Kreatif mereka yang menampal. Lupa seketika pasal politik. haha~

Scarlett O'Hara said...

Kak Limah? Lawak2!!! Creative!!

WanN said...

hehe macam- macam! hope kak limah yang menang haha

Dilla Nur said...

hahaha...xleh blah kak limah tu...

^baju kurung^ said...

hahaha... nyampah pon ade tgk usop tu.
so, nk undi k.limah jela

amira syuhada said...

Ehh usop! Undi usop yee :DD angkat tangan haa gelek gelek sikit haha

Pirate said...

perghhh gila berantu

salemaziz said...

ini sangaat cool..ahhaha!!

era_zierah said...

hahah..
da lbh kurang sama je ngn kmpus kiteorg..
ade gk wat poster 2..
pape pon era da follow blog u

Redh Hder said...

hahahhaha!! klu ak study kt u situ..mmg ak undi kak limah!

Nay said...

singgah jugak .. BW sampai lebam gak !

awEEN said...

gud luck utk test.. test saye malam ni postpone.... soookkkkaaaaa... =)

ctpayong said...

sape pulak yang pedajal tu...kehkehkeh...
macam2 kalau nak buat orang tergelak.

gud luck duck ehhhh chuck

AesyaZealous said...

hahaha..macam2

papabear said...

pergg! saya sokong kak limah dan usop!

Mar said...

hahaa... kite bako je...

abdul nur rashid said...

jen jen jen

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...