TABUNG BELI BMW

#1 CERITA LAWAK - MATA BENGKAK


Seorang lelaki datang untuk bekerja pada hari Isnin pagi dengan dua mata bengkak. Bosnya bertanya apa yang terjadi.

Orang itu menjawab, "Pada hari minggu, saya duduk di belakang seorang wanita yang besar di gereja. Ketika berdiri untuk menyanyikan lagu, saya melihat bahawa gaunnya terselit di celah punggungnya. Jadi saya cuba bersikap baik dan menariknya keluar untuknya. Tiba-tiba, dia berpaling dan menumbuk mata saya. "

Bos bertanya, "Okey, jadi bagaimana kamu dapat yang sebelah lagi??" 


"Ohhh," orang itu berkata, "Saya fikir dia tidak mahu gaunnya keluar, jadi saya menolaknya kembali masuk"

34 comment(s):

Mohd Ballack said...

haha.. patut r dpt 2 bijik.

Isteri Yang Comel said...

kelakor giler...

AIMAN said...

wow sexy! haha.. boley plak main selit2

Rafina Mimi Zairul Murni said...

hehe kelakar :)

mr.curly said...

aduhhh..kes naye tul !!!..hehe

eszol said...

naive x bertempat

black_mel said...

haha...aper la lelaki tu..

sis shuhada said...

haha ada eh org sengokngek itu? ekekeke.

english subtitle said...

hehe,,nice post,,

Piasara said...

kahkahkah(udah ler,cikit je kan..)

MAPPIAU said...

hahahahaaha tak pasal2 jer dapat lebam 2 belah bijik mate naseb baeekk tak buto ko kalau tak gelap la alam hahahahaha

Ruby said...

haha!!!tak ble bla btol!!

::nuRuLaDHar:: said...

hahahaahaa adoi!

mamawafiq said...

mmg patut pun kne camtu... silap hari bulan bukan setakat penumbuk je dapat... hehehe

kakyon said...

patut la dapat 2 bijik..

mizzapple said...

haha.
giler kentang.

muchang said...

lol ganas gile perempuan tu!

Miecyber said...

Kakakaka kelakor nyer.....



Karikatur

Asrul "iLham" Sany said...

nicely done, harap dapat keep in touch ya ;)

izuan said...

aduhai.. macam-macam.. =P

bungakuning . said...

haha ! memang ah dapat penumbuk kalau wat camtuu :)

hans said...

hahaaha
memang patut dapat 2 biji
hahaha

Review Film : 127 Hours Mengujakan Kerana Ia Adalah Kisah Benar

biskut said...

rasa malu lar tuh kalau tengok macam tuh...hahaha.

patut peribahasa tukar kepada...

buat baik berpada-pada beb.haha

mamawafiq said...

nasib baik xpatah riuk dikerjakan...

sembil9n said...

sengal!

cik niza said...

hahaha...lawak2..nak buat baek di balas tak baek la plak..huhu

iris said...

aduiiii cam same jer...mate iris pown tgh bengkak ni.. tp bkn kene tumbuk arrr ntah intai sape ntah smpai jd cmni hehehe

Anonymous said...

mampir juga bos http://duta4jogjakarta.blogspot.com/

Biela Sapine said...

Hahaha. kelakar

Myfrin's story said...

Hihi......jujur tak bertempat......:)

Siti Nizam Samsudin said...

Hhahahaha..jujurnye la orang ney :)

Deqna said...

haha bodo tol~

annRAWK said...

hahahahahha :D

Umar Faruq said...

hahahah.. bodoh giler siot..

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...