TABUNG BELI BMW

ZERO

12 Jan 2010. sudah 12 hari berlalu semenjak tahun baru. takde ape2 yang menarik berlaku sepanjang mase ni. tiap2 hari, aku makan, tido, pergi kelas, study. same old routine. repeat n repeat n repeat. aku bosan giler hidop cmni. macam takde hala tuju. kosong.



petang tadi, time aku dalam bus pulang U, mak aku call. ade berita sedih. mak aku menangis. aku hanya mampu mendengar. seriously, skunk ni, aku tak bole tengok orang perempuan menangis. mak aku dah hilang sesuatu yang tak mungkin boleh ditukar ganti. 'mak, relax ek. jangan sedih2 lagi'. tu j ayat yang aku mampu katakan kat mak aku. aku memang tak nak cakap ape lagi.

lepas aku dapat call 2, aku baru sedar. kita manusia biasa. yang hidop atas muka bumi ni. kita tak tahu brape lame lagi kita hidop. mungkin besok kita mati. mungkin lusa. sape tahu. hanya Dia j yang tahu. aku banyak berfikir lepas aku dapat call 2. member aku ade cakap kat aku, aku ni jarang sangat balik rumah. tak rindu mak bapak k??nape ko tak nak balik???kalo ko tak dapat jumpe mak bapak ko lagi camne???ape ko rase???ko x menyesal???

aku betol2 serabot. tapi memang betol. life memang short. kita tak tahu biler mase kita akan tibe. aku harap, sisa2 mase yang aku ade ni, aku boleh buat sesuatu. sesuatu yang aku boleh banggakan. sesuatu yang ibu bapa aku mahukan. sesuatu yang berguna pada masyarakat n sesuatu yang akan menggembirakan aku. aku tak nak menyesal kemudian hari.



but one things for sure, aku rase kosong sangat. ZERO. hari2 aku wat mende same. hari2 aku tengok mende same. hari2 aku rase mende yang same. aku tak tahu biler sume ni akan berubah n aku akan tunggu sampai mase tu tiba.

terima kasih korang, kawan2 aku.
korang wat aku hepi.
TERIMA KASIH SANGAT2.........

2 comment(s):

miSz tUna said...

heheheh.. c-i-n-t-a boleh merubah sesuatu ;)
cadangan aku jelar

Syafiq Kadiran said...

hohoho....
xtw la...ermmmm

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...