TABUNG BELI BMW

changing

16 Jan 2010. sudah 16 hari sejak tahun baru berlalu. berbanding dengan minggu lepas, aku rasa minggu ini dipenuhi dengan pelbagai aktiviti. aku tak rasa bosan sangat and aku pon sudah mula buat mende yang aku dah lame tinggalkan.

minggu ini proses pembelajaran aku berjalan lancar. aku selalu kena panggil kat depan oleh lecturer untuk jawab soalan sebab aku ni banyak cakap. padan muke. tapi aku bersyukur sebab aku lebih paham biler jawab soalan kat depan. TQ lecturer. hahaha...

minggu ini juga, aku sudah start study malam. aku pon macam tak percaya dengan ape yang aku buat. memang pelik. sebab selalu kena maki dengan housemate aku kot. hihihihi. biase nye, kalo waktu mlm ( 8-11mlm) , aku mesti tido. tido saje2. bangon tido je, teros surf internet sampai kol 3. tapi minggu ni lain cikit rutin aku. ermmm....



aku dah start berjogging n pegi gym!!!!hahaha. lawak giler. tapi aku memang buat mende tu. tu sume sebab pengaroh rakan sebaya. asyik kena marah je sebab aku selalu baring2 kat tilam time petang2. ok gak aku rase. ringan j badan ni pas bersenam. n sebab aku ni kurus sangat, aku ingat nak plus weight. so, aku makan la banyak2 sampai dilabel 'SETAN' oleh member aku. huhuhu.
(buka selera-oblong, main dish- yong taw fu n mee goreng, cuci mulut- apam balik). OK WHAT!!
hahaha.

minggu ni jugak, aku sudah start buat part-time job. jadi budak katering. aku kerje bukan sebab takde duit, tapi sebab aku bosan sangat takde mende nak buat. so, aku cari kerje. dapat duit. dapat makan banyak2. dapat member baru. dapat pergi tempat baru. gaji pon masyok gak untok kerje yang senang n aku boleh tido lagik. wakakaka. n aku ingat nak kerje selagi aku tak sibok lagi
.

minggu ni jugak, aku banyak habiskan duit beli beg baru. huhuhu. beg yang sangkot kat bahu tu. tak taw lak nak panggil pe. 1st aku beli beg belang2 n selang 2 hari aku beli beg gambar katak lak. aku hampir membeli beg ketiga. tapi naseb tak baik sebab member aku tarik aku dari kedai beg tu. selamat duit aku.

minggu ni aku rase best cikit dari minggu sebelum. cikit je la. tak banyak pon. at least, aku takde la rase bosan sangat. aku rase nak wat mende baru lak. mungkin nak gubah lagu kot. tengok la camne ek. hihihi....


di kesempatan ni gak, aku nak mengucapkan selamat hari lahir yang ke-22 (16 januari) kepada kawan aku, NURUL FAZIRAH BINTI GHAZALI. may god bless you n hepi2 slalu (^_^)

aku jugak nak mengucapkan selamat hari lahir (17 januari) kepada ayah aku, KADIRAN BIN SINDUT. semoga dimurahkan rezeki n panjang umor. huhuhu. lupe lak umor ayah aku. aduyai~~~


LOVE U

aku ade keje sok kat temerloh. kol 8pg-12mlm. tapi tak taw la nak pergi ke tak sebab ade hal hari sok. tengok la camne. ok la. dah malas nak taip lagi. nak tengok citer katon lak.

ASSALAMUALAIKUM....

5 comment(s):

ini blog wirdah said...

rajin doe.
stady mlm,jogging,keje..chaiyok2..

Syafiq Kadiran said...

hihihi...
tq2...
chaiyok2!!!

miSz tUna said...

mcm btol2 lapang giler je jadual ko nih..
aku lak yg dh seminggu tido 3 jam je tiap2 mlm.. bhaha..

Syafiq Kadiran said...

aku hari senin j pack...
hari len pagi j ade kls...
ptg free...2 yg byk mase lapang 2...
hihihi...

aton said...

wawawa..
perubahan +ve..
=) baguih2..trus kn..huhu

jadual idop ak pn da bertambah2 pack sejak jd komnder ni..hmm, tp alhamdulillah..lg bagus bizi..xteringat kat tenet aje..wakaka.. (^_-)v

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...