TABUNG BELI BMW

Balik Rumah!!!

Selepas menghabiskn cuti kat U, akhirnya aku balik umah...patutnya, aku blik hari senin, tp tbe2 lan ajk folow d skali ngn amir....aku pon time 2 m blur2 j...tros aku setuju...blik bilik, aku tros kemas barang...hari 2, lan gerak g KL ikot jln lame sebab umh amir ngn d area2 citu...sepanjang perjalanan lan ngn amir yg byk bercerita...aku ngntok giler....tp aku tahan j mate ni...hmpeh tol...masok kete tido....masok kete tido....

Sambil dorg sembg2, aku dgr j radio kete...pasal cuaca...memang klaka hbs la ayat penyampai 2...ayat d lebih kurang cmni....

"Pada sebelah siang, Pahang dilanda hujan di satu dua tempat, dan sebelah malam di satu dua tempat"..

WATTHECHUCK!!!ayat xbole bla langsong....mcm la Pahang 2 kecik sgt....sebab da xtahan ngntok, aku pon tido....sedar2, da sampai genting...ktrg benti jap....nk semyg,mkn....pas settle sume 2, ktrg pon sambong la blik perjalanan.....aku pon sambong la tido...wakakakaka....

Sedar j kali ke-2, da sampai KTM bandar tasik selatan...aku ngn amir turun kat citu....lan pon sambong blik drive...gerak g subang jaya....time atas tren, rase sunyi giler...yola...member xd....teringat lak suasane kat U....huhuhuhu.....aku pon amik pluang tok tido kali ke-3...

Finally, aku sampai gak Somban...parent aku x jd amik pasal ayah aku ade meeting mlm 2...mak aku soh nek teksi...aku ni da la x suke nek teksi....nk wt cmne kn....xkn nk tido kt somban lak....sampai j umah, aku tros g blik....g katil dan tros tido wat kali ke-4....

Hari 2, aku rase mmg blur giler....mmg x sedar pe yang aku wat....rase nyesal pon ade....xpe la...bende da jd...huhuhu....

0 comment(s):

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...