TABUNG BELI BMW

FINALLY!!! 1000 FOLLOWERS!!!!

Akhirnya blog aku telah mempunyai 1000 pengikut yang kacak dan cantik. Aku menulis entri baru ni sambil mendengar lagu Lady Antebellum - Need You Now seperti mana blog aku memerlukan pengikutnya. Kalau xde pengikut/ follower, sape la yang nak baca entri aku yang tak seberapa ni. 

So, siapa yang jadi follower aku yang ke-1000??

Tahniah kepada Cik Innanie

Cik Innanie mintak aku blanje dia Buskin Robbin sebab jadi follower yang ke-1000. Adeh~~ kayap aku camni. Eskrem pop 2posen bole x???hehehe.... Korang semua bole jenguk Cik Innanie disini >> http://coklateyes.blogspot.com/


TERIMA KASIH SEBAB JADI FOLLOWER BLOG NI!!!
SAYANG KORANG SEMUA!!!
:
p/s: target pasni???BLOGWALKING SAMPAI LEBAM LAGI...huahahahaha

17 comment(s):

Unknown said...

tahniah syafiq!!

black butterfly said...

congratz...lps nie nk dpt target bpe plak^_^

Hanafi Madzlan said...

aku mampu jadik yang ke 999 jep. pic aku kat seblah yang kaw bulatkan tu shafiq. tu je aku mampu. aku da berushe gigih. wuwu T_T

Syafiq Kadiran said...

Rozuan Ismail: terima kasih rozuan....

Syafiq Kadiran said...

black butterfly: trimas...pasni nk target 2000 plak...hahaha

Syafiq Kadiran said...

Habafi WangZi: aku taw...999 lagi smart pe....thanks jd follower....

myLady said...

wah....tahniah....

Scha Aryana said...

tahniahh! :D

TrigYy said...

thniah bil folower

BUDAK NAKAL said...

tahniah ya [!]

INNANIE ARIFFIN said...

mana ais krem baskin robbin. tak kira nak jugak!!!

Julia Johari said...

eheheh we all pun nak gak ais krim tanpa kami cm ner nak dpt follower yg ke seribu hikhikhikhikhik :P

tot tot kecik said...

salam..


waah tahniah tahniah..!!
semoga dapat 200 lak pasni.. :)

tot tot kecik said...

alamk bkn 200 tp 2000..trtggl 0.. :p

syafiqah khadiron said...

cehhh. abg kembar HEBATTT, bangga eden, HAHAHA

Unknown said...

Tahniah Syafiq!!!

Unknown said...

Tahniah Syafiq!!!

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...