TABUNG BELI BMW

Creative With Papers Contest

Ni secara rasminya CONTEST PERTAMA aku join sejak aku jadi blogger. Aku join sebab contest ni best, kene kreatif dengan kertas, sesuatu aku suka buat. Lagi 1, hadiah pon best. DOOODOLLS!!!


SYARAT-SYARATNYA
1. follow my blog (DONE)
2. inform me that you're entering this contest (DONE)
3. you must tagged (2-5 blogger) and inform them about this contest (DONE)


MY PICTURES

niko want to sleeps too~~ 

he & she

where is my pick?? 

miss pen holder

I WANT DOOODOLLS!!!!!
sape cakap lelaki xsuke dolls???hahaha

*idea dapat dari google & kawan2
**harap2 cik puppeto bagi aku menang...huahahaha
***suka sgt dooodolls sampai jadikan wallpaper laptop (nak beli xmmpu, tu je yg mampu buat)

15 comment(s):

aton said...

wuuuuuu~ (^^_)
kreatip2..xtau lak aku ko ske mende2 ni..
anyway, all the best!
klw da menang jgn lpe share adiah..haha =)

Unknown said...

WAH..MCM ADA HARAPAN MENANG NI...PANDAI AWAK...HEHEH

Syafiq Kadiran said...

aton

aku mmg suke pon...ni ko baru taw la ni...hahaha...thanks
kalo mng, aku share balut hadiah ngn ko...hahaha

Syafiq Kadiran said...

nanasahir

harap2 mng....thanks!!!

Nobita Sensei said...

kreatif & smart. keep it up~

suerafe said...

woohhh. kreatif gleeee

mocQachinno said...

papercraft!!! hahahahaha~

Anonymous said...

hakhak. kreatif2
gud luck~~

Sam said...

Assalamualaikum

sangat kreatif

Aleen Aiden said...

giler kreatif.awesome tahu!hu3

Unknown said...

comel :D

model pakaian muslim wanita said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

syuwai said...

wah~ kreatif2x..hehe

gud luck=)

EPIK said...

BlogEpik

Riyanlaiyan said...

Assalamualaikum..

Salam ukwah dari saya untuk anda..

Jom follow blog saya iya seo dan

saya sudah follow blog anda #953

Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..

Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..

Komen yang baik2 sahaja ye..

Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..

Terima kasih sekali lagi..ya

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...