TABUNG BELI BMW

CUTI H1N1.....

Walopon cuti H1N1 UMP da lepas..
aku nk citer ak pe yg aku wat smgu 2...

1st day..
time 2 hari rabu...
ktrg kua umh kol 1-2 cm2 la..
sampai KL dlm kol 6..
lepak umh nizam..
mlm 2 g THE CURVE..
ntah pe nye tempat a...
xnk g lg..
dari kiri...jay,boyak,nizam, lan ngn mon..
kt genting sempah



2nd day..
aku KLCC sebab ade pc fair...
aku g sane bli fan j(RM8)..
pastu g shop jap...
dapat la sweater 1..
bole la...
mlm 2 g THE MINES..
men boling, pool ngn karoake..
amik dari Convention Centre



3rd day..
aku kene demam lak...
pg 2 aku gerak blik umh kt semban...
demam pon demam la...
sampai umh tros tdo...
da xpk mende len da..


4th day...
aku demam lg...
dok umh j...
xwat pe pon...
msj ngn org 2 j 1 hari...


5th day...
aku g midvalley..
bes..
tgk cte PUBLIC ENEMY..
ade rani eqa yuyun ngn bani...
blik umh mlm pas hbs enjoy...gmbar yuyun ngn eqa j ade...
aku pon xtw apsal...


6th day...
hari 2 pon aku xwat pe2...
dok umh j...
msj ngn org 2 gak...
hahaha...

7th...
tolong mak aku masak...
tbe2 rase nk masak...
tp aku tolong ckt2 j la...
bukan terer sgt pon...
petang 2 aku PD ngn adik aku...
g bundle...
hbs RM60...huhuhu
baden baden bundle...
baikkkk punyaa!!!


8th day..
mak aku soh kemas umah...
hbs sume prabot d soh cuci...
lap habok...
bersih kipas...
penat beb...

9th day...
aku ready nk blik ump...
tiket mlm 10.30 kt kl...
aku gerak ptg...
blik ngn MON..
sampai ump kol 2 pg...
tme 2 hujan...
nsb bek ade org amik...

Permulaan cuti mmg bes...
byk tempat aku g...
pastu bosan ckt sebab demam...
tp dapat jumpe member plak pastu...
mmg bes...
cuti da habis...
pk study lak...
huhuhuhu

1 comment(s):

Anonymous said...

xske gmbr aku tu..nmpk boncet..!!
uwaaa...

Post a Comment

setiap komen yang diberi saya ucapkan 'BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH!!!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...